Veel gestelde vragen

Krijg ik een bevestiging wanneer ik een team heb ingeschreven?
Ja, u ontvangt per ommegaande een bevestigingsmail (soms komt deze in uw spambox terecht). Direct na de sluitingsdatum van inschrijving, begin juli, ontvangt u bericht of uw team geplaatst is.

Wordt een team altijd geplaatst na aanmelding?
Nee, alleen teams die uitkomen in de Topklasse worden geplaatst. Plaatsing is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Bij teveel inschrijving voor een poule wordt geselecteerd.

Hoe wordt geselecteerd bij teveel inschrijvingen voor een poule?
Als eerste wordt gekeken naar het niveau: er is alleen plaats voor teams die uit komen in de Topklasse van de nieuwe voorcompetitie. Daarnaast streven we naar regionale spreiding: bij gelijk niveau worden in elke poule uit zoveel mogelijk verschillende regio's geplaatst.

Wanneer krijgen we uitsluitsel of het ingeschreven team geplaatst is?
De inschrijving sluit uiterlijk op 1 juli. Zo snel mogelijk daarna ontvangt u bericht of uw team geplaatst is of op de reservelijst komt.

Kan ik video opnamen maken van de wedstrijden?
Er zijn twee videotorens aanwezig van waaruit, op eigen risico, opnamen gemaakt kunnen worden van alle velden. Het is voor de jeugd verboden om in de toren te klimmen. Vanzelfsprekend moet u wel uw eigen camera meenemen.

Wat krijgt een team aan versnaperingen gedurende de dag?
Bij de ontvangst is er voor de begeleiders/chauffeurs een lekker kopje koffie of thee met een stuk taart. De lunch bestaat uit een uitgebreid gevulde krat met broodjes, beleg, fruit en drinken. Daarnaast ontvangt elk team ook een bon voor een ijsje voor iedereen.

Kunnen wij de avond voor het toernooi in de buurt overnachten?
De commissie heeft diverse hotelopties in de directe omgeving van de hockeyclub. Deze kunt u per mail (tophockeytoernooi@wmhc.nl) aanvragen.

Is er medische zorg aanwezig tijdens het toernooi?
Ja, er is tijdens het hele toernooi iemand aanwezig die de EHBO verzorgt. In het clubhuis wordt een speciale EHBO-hoek ingericht.